Hver dag publiserer våre videojournalister de morsomste og mest spektakulære videoklippene fra nettet.

Magnus Fossen
Vaktsjef nå

Magnus Fossen

Tips oss!

Frekk reklame frister danske pen­sjo­nis­ter med feriesex

Reisebyrå vet hvordan de får lokket danskene.

Det danske reisebyrået Spies har laget enda en oppsiktsvekkende reklamefilm.

Tidligere har reisebyråets reklamer «Do it for Denmark» og «Do it for Mom» gått verden rundt på sosiale medier.

Sjekk også: Bestefar svarer dønnerlig på sex-spørsmål

De gamle reklamefilmene har fokusert på det dalende antallet fødsler i Danmark, og oppfordret dansker til å reise for å øke sexlysten. Nå har antall fødsler gått opp, og Spies er fornøyde med utviklingen.

– Vår studie viser at danskene uansett alder har mer sex når de drar på ferie enn når de er hjemme i kjente omgivelser. Danske par har nemlig i gjennomsnitt 102 prosent mer sex med sin partner på en eksotisk ferie enn i hverdagen. Eksotiske ferier er den ferieformen hvor garantien for sex er størst, sier administrerende direktør i Spies Jan Vendelbo i en pressemelding.

Sosialt eksperiment: Studentene ser på porno - reaksjonene er VELDIG ulike

Sjekk også forgjengerne under:

Reisebyrå gir sexrabatt

Desperate mødre får hjelp fra uventet hold

X

Få SeDenne rett i innboksen. Abonner på nyhetsbrevet vårt.

* Dette er ikke en gyldig e-postadresse

Du vil motta en ukentilg e-post fra oss. E-postadressen din vil aidri bli delt med en tredjepart.

Har du fått med deg denne?