Hver dag publiserer våre videojournalister de morsomste og mest spektakulære videoklippene fra nettet.

Magnus Fossen
Vaktsjef nå

Magnus Fossen

Tips oss!

Da hele julen var ødelagt, slo nabolaget til

Familien mistet «alt» i løpet av julenatta.

Hvert år kniver de store varehusene i Storbritannia om å ha den beste julereklamen, og det ender ofte med tårer hos mange rørte seere.

Årets reklame fra John Lewis har slått godt an i Norge i år fordi vårt nye stjerneskudd Aurora Aksnes synger i videoen, men flere britiske medier mener Sainsbury's har stukket av med den beste reklamen i år.

Se reklamen som «tok seieren» i fjor: – Blir du ikke rørt av denne? Løgner!

Varehuskjeden former julereklamene rundt slagordet «Christmas is for sharing» og i år handler det om å gi til dem som har mistet alt.

Se fjorårets reklame fra Sainsbury's: Den utrolige jule­his­to­rien fra krigen 1914 gjenskapt

Se årets reklame fra John Lewis her, og bedøm selv hvilken som rører deg mest:

Få SeDenne rett i innboksen. Abonner på nyhetsbrevet vårt.

* Dette er ikke en gyldig e-postadresse

Du vil motta en ukentilg e-post fra oss. E-postadressen din vil aidri bli delt med en tredjepart.

Har du fått med deg denne?