Hver dag publiserer våre videojournalister de morsomste og mest spektakulære videoklippene fra nettet.

Da hele julen var ødelagt, slo nabolaget til

Familien mistet «alt» i løpet av julenatta.

Hvert år kniver de store varehusene i Storbritannia om å ha den beste julereklamen, og det ender ofte med tårer hos mange rørte seere.

Årets reklame fra John Lewis har slått godt an i Norge i år fordi vårt nye stjerneskudd Aurora Aksnes synger i videoen, men flere britiske medier mener Sainsbury's har stukket av med den beste reklamen i år.

Se reklamen som «tok seieren» i fjor: – Blir du ikke rørt av denne? Løgner!

Varehuskjeden former julereklamene rundt slagordet «Christmas is for sharing» og i år handler det om å gi til dem som har mistet alt.

Se fjorårets reklame fra Sainsbury's: Den utrolige jule­his­to­rien fra krigen 1914 gjenskapt

Se årets reklame fra John Lewis her, og bedøm selv hvilken som rører deg mest:

Flere anbefalinger fra SeDenne:

Har du fått med deg denne?