Hver dag publiserer våre videojournalister de morsomste og mest spektakulære videoklippene fra nettet.

Gammel norsk reklame tar av på nett

Sett over 12 millioner ganger på få dager.

Norsk Tipping er kjent for å levere Lotto-reklamer som er både annerledes og spenstige, og alltid med slagordet «Lottomillionærer er ikke som andre millionærer».

Det er ikke alltid like lett å forstå: Han mis­for­stod Joker-trek­nin­gen – og ble millionær

På 2000-tallet hadde de en reklame som nå har fått nytt liv i utlandet. For på en Facebook-side har den blinde fyren som kjøper seg en Harley Davidson-motorsykkel for sin gevinst blitt sett over 12 millioner ganger på bare fire dager.

Men det er ikke den blinde mannen som får oppmerksomheten, det er den meget tålmodige og omtenksomme kona.

Ikke glem sommerens virale hit: Harry nordmann sett av millioner verden over

«Den beste kona noensinne!» står det under Facebook-posten som har fått over 200.000 delinger, og i kommentarfeltet er tusenvis enige i at denne mannen har kapret drømmekona, lottomillionær eller ei.

Når man vinner i lotto, rettere sagt om man noen gang vinner i lotto, så er det best å filme reaksjonen til familie og venner:

Få SeDenne rett i innboksen. Abonner på nyhetsbrevet vårt.

* Dette er ikke en gyldig e-postadresse

Du vil motta en ukentilg e-post fra oss. E-postadressen din vil aidri bli delt med en tredjepart.

Har du fått med deg denne?