Hver dag publiserer våre videojournalister de morsomste og mest spektakulære videoklippene fra nettet.

Magnus Fossen
Vaktsjef nå

Magnus Fossen

Tips oss!

Lurte alle kjek­ka­sene ut midt på natta – du gjetter aldri grunnen

De aner ikke hva reklamen egentlig handler om.

Temaer :

Andes, et argentinsk øl, har i løpet av flere reklamer de siste fem årene prøvd å gjøre det lille ekstra for «den vanlige mannen i gata». Deres nyeste reklamesnutt er intet unntak.

Hvordan gir man de vanlige mennene oppmerksomheten til de peneste jentene? Jo, ved å fjerne alle kjekkasene.

Se også denne: Ikea satser på naken­sjokk i fransk reklame

Slik gikk det til at reklameselskapet Saatchi & Saatchi inviterte over 370 menn, av det kjekke slaget ifølge selskapet selv, til å spille inn en ølreklame halv tre natt til søndag. Med andre ord, på et tidspunkt hvor mange av disse pleier å sjekke damer på byen.

Alle kjekkasene leste inn linjer stykkvis, uten å vite sammenhengen, og trodde de spilte inn tidenes reklame. Det gjorde de jo, men kanskje ikke den reklamen de hadde sett for seg.

Fikk du med deg denne? Her får mennene beskjeden som endrer alt

På den andre siden av byen koste «de vanlige» mennene seg med alle damene alene.

Vi aner ikke om prosjektet ble gjennomført slik det fremstår, men artig påfunn var det uansett.

Sjekk også denne hvor flere nederlandske matkritikere ble lurt trill rundt da de smakte på lite eksklusiv McDonald's-mat:

Få SeDenne rett i innboksen. Abonner på nyhetsbrevet vårt.

* Dette er ikke en gyldig e-postadresse

Du vil motta en ukentilg e-post fra oss. E-postadressen din vil aidri bli delt med en tredjepart.

Har du fått med deg denne?