Hver dag publiserer våre videojournalister de morsomste og mest spektakulære videoklippene fra nettet.

Magnus Fossen
Vaktsjef nå

Magnus Fossen

Tips oss!

Ett øyeblikks uopp­merk­som­het er nok

Denne dramatiske kampanjevideoen vil sette sine spor.

Telekommunikasjonsselskapet AT&T har laget en kampanje for å få sine brukere til å la mobilen være i fred i bilen. Og de er ikke redde for å bruke sterke midler for å få frem budskapet sitt.

Denne kampanjevideoen, som fungerer nesten som en kortfilm, heter «Close to Home» og har gitt mange amerikanere en klump i halsen. Budskapet er enkelt: Ingen tekstmelding, bilde eller epost er verd livet. La det vente.

Se andre dramatiske trafikksikkerhetsvideoer under:

- Vær så snill! Sønnen min er i baksetet

Dette er livsfarlig: Tenåringer chatter mens de kjører

Fem uvaner i bilen som får selv ekspertene til å feile

Få SeDenne rett i innboksen. Abonner på nyhetsbrevet vårt.

* Dette er ikke en gyldig e-postadresse

Du vil motta en ukentilg e-post fra oss. E-postadressen din vil aidri bli delt med en tredjepart.

Har du fått med deg denne?