Hver dag publiserer våre videojournalister de morsomste og mest spektakulære videoklippene fra nettet.

Super­frekk Super Bowl-reklame skaper harme

Ikke alt er like naturlig i denne kontroversielle Super Bowl-reklamen.

Det er snart Super Bowl tid i statene, men det som alle venter på er de årlige Super Bowl-reklamene, som skal spilles i pausene under finalekampen. Da slår alle de store aktørene på stortromma, men så langt er det ingen som har nådd opp til burgerkjeden Carl Jr. i alle fall dersom vi ser på hvor mye reaksjoner den skaper.

For det er ingen hemmelighet at denne reklamen bruker et velkjent triks for å få oppmerksomheten: Jepp, de spiller på sex.

Den oppadstormende modellen Charlotte McKinney strutter rundt tilsynelatende naken i reklamen som passende nok heter «Au naturel».

Nå stiller blant annet ABC News spørsmål ved om de går for langt.

- Mange annonsører har gått bort fra disse sexy, frekke reklamekampanjene, forteller AdWeek-redaktør Lisa Granatstein, til abcnews.com.

Burgerkjeden har også tidligere fått pepper for sine «sexy» reklamer med blant annet Paris Hilton, Kate Upton og Heidi Klum. Nå får de pepper atter en gang:


Det er ikke lenge siden en norsk reklame ble sensurert fordi den ble for frekk. Denne nordnorske reklamen, ble for grov for «søringan»:

Få SeDenne rett i innboksen. Abonner på nyhetsbrevet vårt.

* Dette er ikke en gyldig e-postadresse

Du vil motta en ukentilg e-post fra oss. E-postadressen din vil aidri bli delt med en tredjepart.

Har du fått med deg denne?