Hver dag publiserer våre videojournalister de morsomste og mest spektakulære videoklippene fra nettet.

Studie viser: Alle ser på pupper

Kanskje ikke så sjokkerende resultat avslørt i dette eksperimentet. Men budskapet er viktig.

Hva skjer når man fester et kamera i BH-en til en attraktiv kvinne med stor utringning? Akkurat det du tror.

I forbindelse med rosa sløyfe-aksjonen i oktober, som er en kampanje for brystkreft, har matprodusenten Nestlé gjor dette eksperimentet. Kameraet filmer menneskene kvinnen møter på sin veg rundt i byen, og det er ikke tvil om hva de fester øynene på først. Til og med hunder gjør det!

Poenget med videoen er at når andre sjekker ut brystene dine, bør du også gjøre det. For å sjekke om du kan ha brystkreft, såklart.

Dette er ikke første gang en helsesjekk-aksjon inspirerer til kreative påfunn. Disse kjekkasene skulle få kvinner til å sjekke seg selv i 2013:

Ved rosa sløyfe-aksjonen i fjor ble det laget en egen sang om et eget ord for mammografi - «Mamming»:
Har du fått med deg denne?