Hver dag publiserer våre videojournalister de morsomste og mest spektakulære videoklippene fra nettet.

Er dette årets snåleste reklame?

Hodetelefon-mannen som kjærtegner et gigantisk øre skaper reaksjoner.

Temaer :
Den tyske hodetelefonprodusenten Sennheiser har laget det som meget mulig er årets rareste reklame.

En mann i hodetelefonkostyme som kjærtegner et gigantisk øre med en «kinky» tysk aksent. Det kan jo ikke bli noe annet enn en suksess.

Produsenten har publisert en hel serie av små videoer med hodetelefon-mannen og kjempeørene og reaksjonene lar ikke vente på seg.

«50 shades of headphones» og «Jeg så denne reklamen med Sennheiserne mine på. Føler meg nesten litt voldtatt» er blant reaksjonene under reklamevideoen, som har fått over 250.000 visninger på YouTube.

Se også: Samsung gjør narr av Apple i ny reklame

Sjefen for reklamekampanjen forklarer den slik:

- Urbanite er en karakter som elsker ører mer enn noe annet. Som et utfordrermerke lar «la ørene dine bli elsket» kampanjen oss kutte gjennom en kategori der alle hele tiden forsøker å være kulere enn alle andre. Men denne unike, snodige personligheten pluss en tilnærming vil et merke som «Beats» aldri kunne klare å omfavne, sier Jonathan Cude i McKinney ifølge fastcocreate.com.

Se også: IKEA med stikk mot teknogigant

Han sikter til produsenten Beats sin nye reklame med Serena Williams, som har en mer tradisjonell tilnærming.

Så spørs det da om all PR er god PR for hodetelefon-produsenten.

Se også: Heftig reklamefilm tar råtta på kreften

Få SeDenne rett i innboksen. Abonner på nyhetsbrevet vårt.

* Dette er ikke en gyldig e-postadresse

Du vil motta en ukentilg e-post fra oss. E-postadressen din vil aidri bli delt med en tredjepart.

Har du fått med deg denne?