Hver dag publiserer våre videojournalister de morsomste og mest spektakulære videoklippene fra nettet.

Denne ble for drøy for USA

GPS-produsenten TomTom dro den litt for langt, og er bannlyst.

Temaer :

Reklamefilmen der en kvinne løper - men kameraet fokuserer mer på brystene hennes enn på ansiktet - er bannlyst i USA.

Poenget i videoen er å selge den stroppeløse GPS-klokken til TomTom, men kvinnen er like stroppeløs som klokka hun har på armen.

Og man skal ikke klandre myndighetene i USA for ikke å ville sende den på TV; Det er sannsynligvis den mest erotiske reklamefilmen for treningsutstyr du noen gang vil se.

Få SeDenne rett i innboksen. Abonner på nyhetsbrevet vårt.

* Dette er ikke en gyldig e-postadresse

Du vil motta en ukentilg e-post fra oss. E-postadressen din vil aidri bli delt med en tredjepart.

Har du fått med deg denne?