Hver dag publiserer våre videojournalister de morsomste og mest spektakulære videoklippene fra nettet.

Magnus Fossen
Vaktsjef nå

Magnus Fossen

Tips oss!

Dette ga kino­gjen­gerne en skikkelig støkk

Kinogjengerne i Hongkong ante ikke hva de hadde i vente.

Den tyske bilprodusenten Volkswagen ønsket å få fram farene ved å skrive tekstmeldinger med mobiltelefonen mens man kjører bil. De ga oppgaven til det kinesiske reklamebyrået Ogilvy Beijing, som brukte mobilteknologi for å gi uvitende kinogjengere en opplevelse de ikke ventet seg før kinofilmen. Holdningskampanjen hadde utgangspunkt i å nå det engelsktalende publikummet i Hongkong, men har i løpet av kort tid spredd seg via sosiale medier.

Få SeDenne rett i innboksen. Abonner på nyhetsbrevet vårt.

* Dette er ikke en gyldig e-postadresse

Du vil motta en ukentilg e-post fra oss. E-postadressen din vil aidri bli delt med en tredjepart.

Har du fått med deg denne?